piątek, 1 maja 2015

Zatem zaczynam z firmowym blogiem

Dojrzałam do tego, aby moja firma miała swojego bloga.
W sumie już kiedyś jednego miała - na blox'ie, ale to było rok temu i jakoś poszło w niepamięć. Teraz chcę rozwinąć firmę, bo dobre czasy, przy małym dziecku powoli się kończą, wydatków coraz więcej, a etat na mnie już nie czeka :-(
Zatem czas zakasać rękawy i pokazać światu co to się tu u mnie dzieje!
A dzieje się dużo, bo w dzień jestem mamą, wieczorami i nocami szaleję w swojej "pracowni" :-/ Trudno moje małe królestwo nazwać pracownią, bo ogranicza się na razie do biurka, a działalność wala się po wszystkich kątach mieszkania. Do piwnicy nie da się nawet wejść, bo ze wszystkich stron atakują kartony z kopertami, częściami itp. Z utęsknieniem czekam na moją pracownię, a ona dopiero w następnym tygodniu zacznie się budować i pewnie przez najbliższy rok będę tylko z utęsknieniem na nią zerkała, zanim nada się do użytku.



Zatem o czym będzie ten blog?
O moich pracach, które będziecie mogli oglądać, komentować i zamawiać.
O niespodziankach i konkursach jakie dla Was przygotuję.
O mojej pracowni i tym co w niej się znajduje i jak wygląda.
O tym gdzie można mnie znaleźć, jeśli chodzi o targi, sklepy stacjonarne i internet.
A czasem nawet o tym kto, gdzie o mnie mówi, bo mam nadzieję i takie zdarzenia będą miały miejsce.
Zatem zapinamy pasy i .... zaczynamy! Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz